حوالی مفهوم خلاقیت , تعریف خلاقیت , تکنیک های خلاقیت , تمرین خلاقیت

مفهوم و تعریف خلاقیت، انواع خلاقیت، خلاقیت هنری و مدیریتی به همراه ایده های خلاقانه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهار درس در مورد خلاقیت - سخنرانی تد جولی بارستین

خلاقیت چیست

خلاقیت برای همه ما ضروری است. جولی بارستین، نویسنده و تهیه کننده برنامه های رادیویی در حوزه های خلاقیت، هنر و فرهنگ، در سخنرانی تد در مورد چهار درباره خلاقیت توضیح می‌دهد. همچنین او موسس سایت های pursuitofspark.com و www.studio360.org  است. این سخنرانی در سال 2012 اجرا و پخش شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

خلاقیت و تصویر ذهنی به عنوان منبع توانایی

خلاقیت

 

زندگی باید برای همه ما پربرکت و سرشار از شادی و نشاط باشد. انسان اشرف مخلوقاتی است که به لطف قوه ذهنی منحصر به فرد خود پای از حیطه حیوانی به در گذاشته، به لطف خداوندگار عالم به ابزاری مجهز است که می‌تواند همای سعادت را در آغوش کشد و به وسیله مفهوم خلاقیت و پویایی زندگی خود را بهبود ببخشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونگی افزایش خلاقیت:10 گونه از انواع تمرین های افزایش خلاقیت

از مهم‌ترین سوالاتی که افراد در زمینه خلاقیت می‎پرسند، چگونگی افزایش خلاقیت است. جواب این سوال را می‌توان اینگونه پاسخ داد که با تمرین های افزایش خلاقیت شما می‌توانید این مهارت را افزایش دهید.

مغز شما به عنوان مرکز داده پردازی و کسب مهارت نیاز به داشتن مهارت خلاقیت است چرا که باید همیشه پویا و فعال بماند. راه های زیادی برای افزایش خلاقیت مغز وجود دارد که در این مقاله شما را با 10 مورد از انواع روش های افزایش خلاقیت آشنا می‌سازیم که در قالب تمرین های تقویت خلاقیت معرفی کرده‎ایم.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

14 سوالی که باید درمورد خلاقیت از خودتان بپرسید

مفهوم خلافیت بسیار وسیع است. با این حال هرچه که تعریف خلاقیت متفاوت باشد اما این خود فرد است که می‌تواند این مهارت را در خود بالا ببرد چه به لحاظ فکری و ذهنی و چه به لحاظ رفتاری و عملکردی. فردی که خود را با مهارت خلاقیت تقویت ببخشد می‌تواند در بیشتر جنبه‌های زندگی موفق ظاهر شود.

با این حال خود شما فکر می‌کنید تا چه حد خلاق هستید؟ برای اینکه از خلاقیت خود (که شاید شگفت‌انگیز هم باشد) آگاه شوید، لازم است که به 14 سوال زیر پاسخ دهید. این گونه از وضعیت و تاحدی از میزان نگرش خود نسبت به خلاقیت آگاه خواهید شد. با سایت حوالی مفهوم خلاقیت همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰